Latvijas Sociāldemokrātiskā strādnieku partija

Programma


1. Atis Avots

2. Lāsma Četverga

3. Līga Gūtmane

4. Andris Bents

5. Dzintra Lapiņa

6. Andrejs Tiščenko

7. Agnese Stepanova

8. Lolita Krēmere

9. Aldis Beitiņš

10. Edžus Avots

11. Jānis Siugalis

12. Evija Lasmane

13. Guntis Pakalns

14. Arnis Melderis

15. Jānis Burcevs

16. Ingūna Lāce

17. Didzis Traumanis

18. Verners Rinkovičs




Latvijas Sociāldemokrātiskā strādnieku partija

Priekšvēlēšanu programma


Latvijas Sociāldemokrātiskās strādnieku partijas ( LSDSP ) priekšvēlēšanu programma Iecavas novada domes vēlēšanām 2013. gada 1. jūnijā.
       Sociāldemokrātu izvirzītie deputātu kandidāti, jaunievēlētās Iecavas novada domes darbības laikā no 2013. līdz 2017. gadam, apzinoties atbildību vēlētāju priekšā, apņemas iestāties par ekonomiskās krīzes seku ietekmes mazināšanu, liekot pirmajā vietā novadā dzīvojošo cilvēku intereses, iedzīvotāju nodarbinātības un dzīves līmeņa paaugstināšanos.
 Izvērtējot līdz šim novadā paveikto, mēs apsolām:
 1. Ekonomiskās krīzes seku pārvarēšanai realizēt saprātīgu taupības režīmu pašvaldībā. Vispārējus taupības pasākumus veikt tā, lai no tiem neciestu mazatalgotās darbinieku kategorijas. Izvērtēt līdzšinējo finanšu līdzekļu izlietojumu novadā un kā galveno līdzekļu ieguldīšanas veidu izvēlēties saimnieciski visizdevīgākos piedāvājumus. Piesaistīt ES struktūrfondus vitāli svarīgos  projektos.
 2. Attīstīt izglītību kā svarīgu ilgtermiņa ieguldījuma sfēru. Veicināt mūžizglītību, atbalstīt profesionālās pilnveides programmas pieaugušajiem un skolēniem. Saglabāt visas pašvaldībā esošās mācību iestādes, lai nodrošinātu izglītības pieejamību visām sociālām grupām. Pabeigt pirmskolas izglītības iestādes “ Cālītis “ rekonstrukciju. Piešķirt pašvaldības stipendijas, lai apmierinātu pašvaldības vajadzības pēc augsti kvalificētiem speciālistiem.
  3. Atbalstīt sociāli mazāk aizsargātos iedzīvotājus. Palielināt sociālos pabalstus natūrā. Turpināt attīstīt pašvaldības sociālo dzīvokļu fondu. Ievērot taisnīguma principu sociālā budžeta līdzekļu izlietojumā.
4. Veicināt visa veida uzņēmējdarbību, kas orientēta uz finanšu pienesumu pašvaldības budžetā. Radīt subsidēto darbavietu pašvaldības programmu. Uzņēmējdarbības uzsākšanai un attīstībai veidot grantu konkursu un atbalsta programmas. Organizēt biznesa ideju konkursus.
 5. Atbalstīt kultūras darbu. Radīt apstākļus interešu izglītības paplašināšanai. Sekmēt veselīgu dzīves veidu, prioritāti dodot bērnu un jaunatnes sportam, radot ceļus audzēkņu skaita palielināšanai novada Sporta skolā un Sporta klubos. Uzbūvēt vieglatlētikas manēžu pie Iecavas internātpamatskolas.
 6. Nodrošināt līdzekļu izdalīšanu iedzīvotāju drošības un sabiedriskās kārtības nodrošināšanai visā pašvaldības teritorijā. Izstrādāt autotransporta kustības organizācijas plānu Iecavā. Uzlabot pašvaldības ceļu apsaimniekošanu lauku teritorijā. Ielu un ceļu uzturēšanai izdalīt nemazāk kā 200.000 latu gadā. Rekonstruēt Skolas ielu.
 7. Nostiprināt un pilnveidot pašvaldības kapitālsabiedrību darbību. Pastāvīgi sekot komunālo pakalpojumu cenu un tarifu pamatotībai. Atbalstīt energoefektivitātes pasākumus novadā (ēku siltināšana, koģenerācija u.c.).
 8. Nolūkā nodrošināt bērnu pilnvērtīgu un daudzveidīgu ēdināšanu pašvaldības izglītības iestādēs uzsākt centralizētu pārtikas produktu iepirkumu pēc saimnieciski visizdevīgākajiem piedāvājumiem no vietējiem ražotājiem. Nodrošināt brīvpusdienas līdz 9. klasei.
 9. Iedalīt līdzekļus vides sakopšanai visā novada teritorijā, īpašu uzmanību veltot tās kultūrvēsturiskajai daļai. Radīt iespējas izveidot veloceliņu Ozolu iela – Sila parks – Robežu iela. Sarkano skolu kā kultūrvēsturisku celtni izmantot Mūzikas un mākslas skolas vajadzībām vai pašvaldības administratīvā centra vajadzībām.
 10. Respektēt katra novada iedzīvotāja nacionālo pašcieņu un piederību tradicionālajām reliģiskām konfesijām.
 11. Atbalstīt sadarbību ar arodbiedrībām sociālekonomisko, darba tiesisko attiecību un darba ņēmēju  labklājības  jomā.   Sadarboties ar nevalstiskām organizācijām un biedrībām.
KOPĀ MUMS IZDOSIES.